Iniţiativă Poliţia vrea să reducă numărul accidentelor rutiere
Campanie media împotriva alcoolului
de Diana POPESCU 08 FEBRUARIE 2008
Timp de 3 ani, televiziunile şi radiourile se vor implica
Campanie media împotriva alcoolului
de Diana POPESCU 08 FEBRUARIE 2008
Timp de 3 ani, televiziunile şi radiourile se vor implica
Un spot de 15 secunde va înlocui textul "Consumul excesiv de alcool dăunează grav sănătăţii"
În perioada ianuarie-octombrie 2007 s-au înregistrat 390 de accidente produse pe fondul consumului de alcool
Conduci relaxat prin oraş, după lăsarea întunericului. În mod bizar şi plăcut, străzile sunt pline de femei frumoase, în costumaţii provocatoare, care, culmea, par să te şi cunoască. Faci slalom printre dansatoare exotice, tot un zâmbet, până ce te izbeşti frontal de o altă maşină. Din off, o voce îţi explică ce se petrece: „O experienţă plăcută poate deveni o realitate îngrozitoare. Când conduci băut”.
Astfel arată şi sună noul videoclip menit să responsabilizeze şoferii pe care îi leagă de alcool o frumoasă prietenie. Până acum, orice individ iresponsabil se putea urca beat la volan susţinând că nimeni nu l-a sfătuit contrariul. De-acum înainte, trei entităţi cu nume sonore îi vor explica că greşeşte, cel puţin o dată pe zi. CNA, Poliţia Română şi Asociaţia Berarii României şi-au dat mâna pentru o campanie socială, care va dura 3 ani şi îi vizează în special pe şoferii între 18 şi 35 de ani din mediul urban.
În cadrul campaniei, intitulate Realitatea se schimbă când conduci băut, vor fi difuzate spoturi radio şi TV, timp de trei ani, începând din februarie 2008. Attila Gasparik, vicepreşedintele CNA, precizează că posturile de radio şi TV vor programa, cel puţin odată pe zi, un spot video de 15 secunde, în locul cartonului cu textul „Consumul excesiv de alcool dăunează grav sănătăţii”.
„Vom putea afirma că am salvat vieţi“
Comisarul-şef Theodor Gino Bosman, director adjunct al Direcţiei Poliţiei Rutiere, spune că scopul acţiunii este acela de a diminua numărul de accidente rutiere cauzate de alcool: „Este o campanie la sfârşitul căreia ne dorim să constatăm că numărul accidentelor de circulaţie produse pe fondul consumului de alcool a scăzut. În acest mod vom putea afirma că am contribuit la educaţia rutieră a conducătorilor auto, că am avut succes şi, cel mai important, că am salvat vieţi”.
Campania este susţinută şi de Asociaţia Berarii României, care îşi afirmă astfel „angajamentul social şi preocuparea pentru un consum responsabil”. Prima etapă, care se va derula până la finele anului, urmăreşte creşterea gradului de conştientizare a efectelor alcoolului asupra abilităţilor de a şofa. Ministerul Sănătăţii şi Familiei susţine şi avizează campania.
În primele 10 luni ale lui 2007 s-au înregistrat 390 de accidente rutiere produse pe fondul consumului de alcool. Mai mult de 20.000 de şoferi au suportat rigorile legii, ca urmare a faptului că au picat alcooltestul.
Sursa: Gandul.
În perioada ianuarie-octombrie 2007 s-au înregistrat 390 de accidente produse pe fondul consumului de alcool
Conduci relaxat prin oraş, după lăsarea întunericului. În mod bizar şi plăcut, străzile sunt pline de femei frumoase, în costumaţii provocatoare, care, culmea, par să te şi cunoască. Faci slalom printre dansatoare exotice, tot un zâmbet, până ce te izbeşti frontal de o altă maşină. Din off, o voce îţi explică ce se petrece: „O experienţă plăcută poate deveni o realitate îngrozitoare. Când conduci băut”.
Astfel arată şi sună noul videoclip menit să responsabilizeze şoferii pe care îi leagă de alcool o frumoasă prietenie. Până acum, orice individ iresponsabil se putea urca beat la volan susţinând că nimeni nu l-a sfătuit contrariul. De-acum înainte, trei entităţi cu nume sonore îi vor explica că greşeşte, cel puţin o dată pe zi. CNA, Poliţia Română şi Asociaţia Berarii României şi-au dat mâna pentru o campanie socială, care va dura 3 ani şi îi vizează în special pe şoferii între 18 şi 35 de ani din mediul urban.
În cadrul campaniei, intitulate Realitatea se schimbă când conduci băut, vor fi difuzate spoturi radio şi TV, timp de trei ani, începând din februarie 2008. Attila Gasparik, vicepreşedintele CNA, precizează că posturile de radio şi TV vor programa, cel puţin odată pe zi, un spot video de 15 secunde, în locul cartonului cu textul „Consumul excesiv de alcool dăunează grav sănătăţii”.
„Vom putea afirma că am salvat vieţi“
Comisarul-şef Theodor Gino Bosman, director adjunct al Direcţiei Poliţiei Rutiere, spune că scopul acţiunii este acela de a diminua numărul de accidente rutiere cauzate de alcool: „Este o campanie la sfârşitul căreia ne dorim să constatăm că numărul accidentelor de circulaţie produse pe fondul consumului de alcool a scăzut. În acest mod vom putea afirma că am contribuit la educaţia rutieră a conducătorilor auto, că am avut succes şi, cel mai important, că am salvat vieţi”.
Campania este susţinută şi de Asociaţia Berarii României, care îşi afirmă astfel „angajamentul social şi preocuparea pentru un consum responsabil”. Prima etapă, care se va derula până la finele anului, urmăreşte creşterea gradului de conştientizare a efectelor alcoolului asupra abilităţilor de a şofa. Ministerul Sănătăţii şi Familiei susţine şi avizează campania.
În primele 10 luni ale lui 2007 s-au înregistrat 390 de accidente rutiere produse pe fondul consumului de alcool. Mai mult de 20.000 de şoferi au suportat rigorile legii, ca urmare a faptului că au picat alcooltestul.
Sursa: Gandul.
Nessun commento:
Posta un commento