BUCUREŞTI / 29.01.2008
Principalele produse turistice care vor fi promovate în acest an de către autorităţile din domeniu vor fi turismul de afaceri şi vizitele de scurtă durată din Bucureşti şi alte oraşe importante, turismul cultural, cel balnear, Litoralul, geoturismul şi turismul rural şi sporturile de iarnă.
"Bugetul alocat acţiunilor cuprinse în programul anual de marketing şi promovare turistică în anul 2008 este de aproximativ opt milioane de euro", se arată într-un comunicat al Ministerului pentru Comerţ, Turism, IMM şi Profesiuni Liberale, transmis marţi MEDIAFAX.
Principalele pieţe turistice pe care România va fi promovată sunt Germania, Italia, Franţa, Marea Britanie, Irlanda, SUA şi Canada, urmate de aşa numitele pieţe secundare - Ungaria, Israel, Austria, Spania, Belgia, Olanda şi Luxemburg.
O a treia categorie sunt pieţele de oportunitate: Polonia, Japonia, ţările nordice, Federaţia Rusă, Republica Moldova şi China.
Sursa: Mediafax
mercoledì 30 gennaio 2008
Bucureştiul, va fi promovat ca destinaţie pentru turiştii de afaceri
Pubblicato da Remus alle 10:12
Iscriviti a:
Commenti sul post (Atom)
Nessun commento:
Posta un commento