La comunità romena di Viterbo si incontra e si racconta attraverso storie quotidiane, punti di vista, fatti di cronaca, appuntamenti e novità, per non dimenticare le radici e per vivere meglio la distanza da casa.
Informazioni utili per i romeni che vivono a Viterbo e per tutti i viterbesi e gli stranieri della Provincia, per conoscere le opportunità che la realtà circostante offre e sentirsi partecipi alla vita della città.

Bun gasit pe site!

Benvenuto!

martedì 3 giugno 2008

Anunt: Ecologisti pentru o zi!


Legambiente cere ajutorul cetatenilor romani din orasul Viterbo si Provincia sa transmitem un mesaj de civilizatie si respect in protejarea teritoriului si a ambientului.
Legambiente ne informeaza ca sunt romani care nu respecta regulile ambientale pe plaja lacului Vico, contribuind la deteriorarea teritoriului.
De aceea dorim ca impreuna cu ambientalistii din Legambiente sa devenim si noi ecologisti pentru o zi si sa demonstram societatii italiene ca suntem un popor politicos si respectabil, fata de ambient si de cei din jurul nostru.

Duminica viitoare, in data de 8 iunie, vom fi alaturi de Legambiente pentru a curata o parte din plaja lacului si a informa romanii la plaja care sunt regulile de urmat.
Ziua ecologica va dura de la ora 10,00 la ora 13,00.
Legambiente ne va pune la dispozitie echipamentul necesar.

Asadar avem nevoie de persoane disponibile.
In speranta unei participari numeroase, va rugam sa ne contactati la 328/1574970 sau prin e-mail la catalinascm@hotmail.it.

Vom fixa intalnirea la Viterbo la ora 9,30 (duminica 8 iunie) in parcarea Portii Faul, iar pentru cei care sunt mai aproape de lacul Vico vom stabili un punct de intalnire direct la Ronciglione.

Nessun commento:

Posta un commento