La comunità romena di Viterbo si incontra e si racconta attraverso storie quotidiane, punti di vista, fatti di cronaca, appuntamenti e novità, per non dimenticare le radici e per vivere meglio la distanza da casa.
Informazioni utili per i romeni che vivono a Viterbo e per tutti i viterbesi e gli stranieri della Provincia, per conoscere le opportunità che la realtà circostante offre e sentirsi partecipi alla vita della città.

Bun gasit pe site!

Benvenuto!

giovedì 6 maggio 2010

Viterbo, operaio cade da impalcatura: "E’ grave"

Un operaio romeno di 50 anni è caduto da una impalcatura alta circa cinque metri mentre stava lavorando in un cantiere edile a Fabrica di Roma, in provincia di Viterbo. È rimasto gravemente ferito ed è stato trasportato in eliambulanza al policlinico Gemelli di Roma, dove è stato ricoverato in prognosi riservata. Secondo quanto si è appreso, l'uomo avrebbe riportato un violento trauma cranico e alcune fratture. Sulle cause dell'incidente sono in corso accertamenti da parte dei carabinieri di Civita Castellana e del servizio prevenzione infortuni della Asl di Viterbo.

Fonte: Leggo

3 commenti:

  1. Dramatic, o mica neatentie si totul devine grav...
    Un salut tuturor romanilor,
    care lucreaza acolo.
    http://www.blogger.com/profile/05744770961656972776

    RispondiElimina
  2. va salut,sunt pentru prima data in acest forum si as dori o mica informatie daca se poate....daca este cineva in masura sa ma lamureasca:locuiesc in brescia si de curand am fost chemata la un interviu pt obtinerea unui loc de munca.Cum eu am doar cartea de identitate romaneasca,angajatorul m-a refuzat,spunandu-mi ca nu ma poate accepta pentru ca nu am documente italiene!As dori sa stiu si eu cum as putea proceda sa obtin un loc de munca,tinand cont de faptul ca in italia exista o lege contradictorie unde este mentionat ca daca nu ai un loc de munca nu poti avea pds/rezidenta si in acelasi timp daca nu ai rezidenta nu te poti angaja!!!!!va multumesc!!!

    RispondiElimina
  3. initial angajatorul are nevoie doar de un documet de identitate comunitar in curs de valabilitate. ulterior, cu respectivul contract de munca, va veti inregistra la primarie in evidenta populatiei (comune-ufficio del'anagrafe)pentru noul domiciliu (residenza) si prin urmare veti obtine cartea de identitate italiana. daca persoana respectiva are intentia de a va angaja, sa se informeze fiindca pt. romani si pt comunitari in general procdura de angajare este aceeasi cu cea pt italieni. in cazul noilor comunitari exista un moratoriu pt anumite locuri de munca, pentru care e necesara obtinerea unei nulla osta. cititi mai multe aici: http://www.romeniaviterbo.com/2007/09/vademecum-per-cittadini-comunitari-e-i.html

    RispondiElimina